Armpass ala Tisdag.


Kom precis från gymmet.
Var dit och körde ett hårt armpass.
Helt skakis i armarna nu så jag hoppas att det kommer kännas i morgon!

Kim och jag diskuterade massa i helgen om att öka i muskler men samtidigt gå ner i vikt.
Enligt honom är det en omöjlighet att öka i muskelmassa när man ligger på kaloriunderskott.
Och det är ju egentligen helt logiskt att man inte ska kunna det.
MEN..
Jag gör det!
Jag har minskat i vikt och midjemått, även tappat massa tuttar.
Men jag har ökat i omkrets på tex armarna.

För 3-4 veckor sedan mätte armen 25 cm ca och nu är den 28-30 cm beroende på hur jag spänner den.
Så jag vill påstå att man visst kan öka i muskler fast man ligger på kaloriunderskott och minskar i vikt..

Skumt det där!






Nu ska jag lägga mej i ett KOKHETT bad och njuta en stund innan jag lägger mej och myser till Vampire Diarys.

I morgon ska jag äntigen till kiropraktorn.
Min rygg har ihjäl mej just nu och jag har lyckats fått en muskelknut stor som mount everest runt skulderbladen.
Hoppas han kan ta bort den då det tom gör ont att luta sig emot tex stolsryggen.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0