Dagens träning!


Eftersom jag legat sjuk och sedan inte haft någon barnvakt har jag bara hunnit träna en dag denna vecka..

Så det kändes helt fantastisk att få komma iväg och träna idag!

Jag till och med tog en löptur dit och en löptur hem! Klapp på axeln i det ISKALLA vädret!

Körde axlar och bröst.

4*20 reps på 4 olika övningar på axlar.
Och
4*20 reps på 8 olika övningar på bröst!

Stolt över mej själv att jag numer klarar av att göra armhävningar på tårna.
Har alltid vart grymt svag i både axlar och bröst men speciellt axlar och jag har inte alls klarat av att göra armhävningar.
Men nu märks det en grym skillnad i styrka och jag blir starkare och starkare för varje gång jag kör dom muskelgrupperna!
Tycker även att jag börjar bygga lite synliga muskler där.

Bara att kämpa på!

Nu blir det snabbdusch och svira om för att bege sig till ett nattpass på Lobby..
Blä, vill egentligen bara ligga hemma och tycka synd om mej själv men det är väl bara att kämpa på!







Btw så har jag vart nykter i 2 månader nu!..
Det firar jag med att ta en cider i badet..

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0