Stress-Måndag!


Fybövelens vad jag har stressat och strulat idag. Måste bli bättre på att hantera allting som slängs emot en..

I söndags var jag och körde mage, körde på rejält med många övningar och många repitioner men har ändå inte fått någon träningsvärk.
Verkar som det kanske är dags att byta övningar på just mage så man får träningsvärk igen och känner att man gör någon nytta!

Idag var jag och körde ett benpass med Nattis.
Jag var orkeslös och matt så jag körde inte så mycket som jag brukar, men gjorde iaf 20*4 på 6 olika övningar.
Skönt att bara få komma dit en stund!

Nu ska jag försöka komma i säng i tid för en gångs skull..

Vågen står 56 kilo och jag har tappat 2 cm runt midjan på 1 vecka nu. Nöjd!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0