Idag!


Nu har jag inte vägt mej sedan i December så det ska bli lite intressant att kolla hur det ser ut i dagsläget.
Tyvärr tror jag att jag står relativt stilla nu då jag tränar så pass hårt och mycket som jag gör.
Men huvudsaken är ju att det syns på kroppen och det gör det verkligen tycker jag!

Jag har tagit hem en app på mobilen där man kan hålla koll på vad man äter i kalorier. Man ser då även hur mycket man äter av fett, protein och kolhydrater.
En toppenapp tycker jag då man får ett hum om hur det ser ut.

Mitt mål just nu är att gå ner 0,5 kilo i veckan och enligt appen ska jag då äta ca 1300 kalorier per dag.
Självklart mer om jag tränar.

Som det sett ut nu senaste veckan sedan jag började med den där appen så har jag ätit i snitt 700-800 kalorier per dag.
Jag vet att det är i minsta laget men jag mår bra och det funkar för mej så då är det ju bara att köra på!


Foton från idag 15/1.













Förresten så heter appen "ShapeUp" för er som är intresserade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0